Wednesday, September 16, 2015

Workshop on Cape Cod

Cute Koi Cottage
10" x 8" x .75"
Oil with a palette knife on Blick Studio Artist Board
NFS

My workshop this past weekend was so much fun. Saturday turned out to be a beautiful day for painting as you can see in the photos below. Everyone's paintings came out great and we all had such a good time thanks to the generosity and hospitality of our hosts John and Pat from The Inn at Cook Street. I am looking forward to the next one already!


 








2 comments:

martinealison said...

Bonjour chère amie,

Comme cela devait être plaisant que de partager ces moments d'émotions en peignant tous ensemble dans ce délicieux décor...
Merci pour ce très joli billet. Je découvre des mines réjouis, des oeuvres qui leur ressemblent !
J'ai la chance d'avoir mes peintures d'exposer dans une galerie à Cape Cod et d'avoir pu m'y rendre.
Je dois y retourner en 2016... Une très très belle région.
J'espère que peut-être nous pourrions nous rencontrer...

Gros bisous ♡

Autumn Leaves said...

Perfect spot for some gorgeous paintings, including this one, Ann!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...